wtorek, 11 listopada 2014

Kosmetyczny mix zdjęciowy ...

... czyli kilka fotek z kosmetykami, które kupiłam ostatnimi czasy. 

Nie ma mnie tu jakąś chwilę, a to wszystko spowodowane jest totalnym brakiem weny oraz czasu. Mam ostatnio ciężki okres i nie potrafię sklecić nic sensownego. 
Na dodatek z mojego tzw. bloga zniknęły wszystkie moje zdjęcia, które wrzuciłam przy okazji każdego postu. Nie mam pojęcia jak to się stało (mogę się jedynie domyślać) i jak ten stan naprawić. 

Dziś chciałam pokazać kilka kosmetyków, które pojawiły się na mojej kosmetycznej półce, i które wrzucam raczej na Instagramie, ponieważ tam jestem dużo częściej obecna. Są tu kosmetyki kolorowe, perfumy oraz coś z pielęgnacji.

Zapraszam do oglądania :)






















Pozdrawiam;)

19 komentarzy:

  1. Same super nowosci u CIebie Asienko :)
    Znakomite produkty <3
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie wrzucałaś zdjęcia że teraz zniknęły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je na komputerze, ale chyba coś musiałam usunąć przez pomyłkę

      Usuń
  3. Ile Bobbiczków widzę :D
    Sporo nowinek kosmetycznych u Ciebie. Edzie Ci wszystkie trzy pasują? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że najbardziej pasuje mi Le Peche. Bobiki poznaję po woli i mam chęć na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się w nie nie zdążyłam porządnie wwąchać :P Muszę to czym prędzej zrobić, bo normalnie wstyd jak nie wiem :D hihi

      Bobbiki fajne są :D

      Usuń
    2. Wstydź się, wstydź ;)
      Bobbiki uwielbiam :)*

      Usuń
    3. Wstydzę się strasznie! Już nic nie mówię, bo się jeszcze bardziej pogrążę :P hihi

      Usuń
  5. Zapachy Eisenberga należą do moich ulubionych bo są inne niż to, co zazwyczaj spotykamy na półkach perfumerii.
    Kremów Bobbi Brown nie znam więc z chęcią przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj Eisenberga to strasznie Ci zazdroszczę ;) sama polowałam na te zapachy ale akurat ciagle były wykupione.

    OdpowiedzUsuń
  7. który Eisenberg jest Twoim ulubionym zapachem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych ze zdjęcia to Le Peche. A z tych, które mam to So French!

      Usuń
  8. Ten różowy błyszczyk. Rewelacja. Kolor extra :)

    OdpowiedzUsuń