sobota, 26 kwietnia 2014

All About Eyes Rich

Witajcie :)



     All About Eyes Rich, czyli silnie nawilżający krem pod oczy, który natychmiast zmniejsza cienie pod oczami i drobne linie. Efekty jego działania utrzymują się w czasie. Wyciągi roślinne zmniejszą opuchnięcia i koją skórę. Preparat pobudza naturalną produkcję kolagenu. Wzmacnia barierę hydrolipidową, która chroni skórę przed wszechobecnymi czynnikami podrażniającymi.* 

Skóra wokół oczu ma znacznie mniej gruczołów produkujących sebum, stąd nie potrafi sama się chronić i najszybciej widać po niej zmęczenie i wiek. Emulsja Clinique dzięki kombinacji lipidów, które naśladują te naturalnie występujące w skórze, zapewnia ochronę, nawilża, odżywia i łagodzi, znacznie redukując opuchliznę i cienie. 

Krem ten to wyjątkowo odżywcza, luksusowa pielęgnacja okolic oczu, intensywnie pielęgnująca wrażliwe okolice wokół nich, dostarczająca im wyjątkowego nawilżenia, zapewniająca optymalną ochronę i mająca działanie kojące. Redukuje on nabrzmienia i cienie pod oczami. Okolice oczu wyglądają jędrniej, są gładsze, bardziej elastyczne i młodsze. Preparat, o którym mowa, jest w wersji kremu, nie żelu. Emulsja taka wchłania się szybciej i lepiej, nie pozostawiając żadnych śladów.* 
To wszystko obiecuje nam producent kosmetyku. 
A jak sprawa wygląda moimi oczami?;)




     All About Eyes Rich Clinique to krem, który może być stosowany przy wszystkich rodzajach skóry, a także przez osoby o skórze wrażliwej. Preparat przeznaczony jest również dla osób noszących szkła kontaktowe. Mocna strona kremu to, to że jest w 100% beztłuszczowy, a bogata, treściwa konsystencja daje poczucie silniejszego działania. Ja używam go zarówno rano, pod makijaż, jak i wieczorem. Pod makijażem spisuje się bardzo dobrze. Nawilża skórę, nie roluje się, daje uczucie wilgotnej świeżości ;) Wieczorem zaś, kładąc grubszą warstwę mam wrażenie, że dobrze nawilża i odżywia moją skórę pod oczami. Mogę również przyznać, że obrzęki nieco maleją (a ja mam je spore) pod jego wpływem, a i zmarszczki mają się gorzej (tj. są spłycone);). 
Co do cieni, to nie wiem jak by sobie radził, ponieważ ja ich pod oczami raczej nie posiadam. 




Oprócz tego jest bardzo wydajny. Opakowanie, które posiadam mieści 15 ml produktu, który należy zużyć wciągu 6 miesięcy. Jest to ładny szklany słoiczek, a kremik jest zabezpieczony białą plastykową nakładką z logo marki, zakręcany srebrnym wieczkiem.
Krem w wersji Rich mogę więc szczerze polecić wszystkim, którzy szukają nawilżenia, odżywienia, komfortu, nie lubią form żelowych lub chcą wypróbować kremowe. Krem ten nie podrażnia, nie uczula, nie posiada zapachu, nie jest tłusty, choć bogaty, wystarczająco szybko się wchłania. 
















All About Eyes Rich dostępny jest na stronie on-line Clinique, w perfumeriach Douglas, Sephora.


Pozdrawiam ciepło;)


*info clinique.pl, douglas.pl

16 komentarzy:

  1. bardzo lubię te kremy :) i tą wersję i tą light :), tą ostatnią nawet w ciągu dnia nakładam, tak żeby sobie dogodzić , a co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą light też mam i serum w roll. I też sobie dogadzam jak się da, a co :)

      Usuń
    2. Ty to Kochana na bogato :D ja roll on nie mam :/ a co ?:)

      Usuń
    3. Na bogato, a co tam;) Choć raz;)

      Usuń
  2. Mialam go i lubilam :) napewno do niego wróce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie jest śliczne i na pewno kusi, szkoda, że nie wiesz jak działa na sińce pod oczami :/ Oczywiście to bardzo dobrze, że ich nie masz, bo to nic miłego, a ja właśnie szukam jakiegoś cudu by się pozbyć moich ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudów, jak wiadomo, nie ma, ale może spróbuj tego kremu i zobaczysz co u Ciebie zdziała.

      Usuń
  4. Podobno jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre nawilżenie skóry pod oczami to podstawa. Miałam jedynie próbki tego kremu i nawet myślałam, by go kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, więc nie ma co myśleć, trzeba kupić ;)

      Usuń
  6. Super, że nie uczula, bo gdzieś czytałam, że kogoś uczulił. Kończy mnie się mój Shiseido i chcę nabyć właśnie All About Eyes Rich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie nie uczulił i bardzo go sobie chwalę :)

      Usuń
  7. Mam kilka jego próbek wiec chyba sie do nich dobiore ;) Clinique jakiś czas temu mnie do siebie zraził, a ostatnio znów kusi, aż mam mętlik w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń