poniedziałek, 3 lutego 2014

Galenic Nectalys Eliksir

Witajcie :)



     Laboratoria GALENIC opracowały gamę kosmetyków NECTALYS, aby wygładzić pierwsze zmarszczki, zachować blask i świeżość skóry.

Czysty nektar z owoców (mandarynka, figa, brzoskwinia) opatentowany przez laboratoria Galenic zapewnia skórze potężną dawkę witaminy C o działaniu przeciwutleniąjącym, a także wysoce energetyczne cukry złożone i magnez likwidujący zmęczenie. Galenic Nectalys oferuje idealny sposób na wygładzenie i zapobieganie pojawianiu się pierwszych oznak upływu czasu (drobne, pierwsze zmarszczki, cera pozbawiona blasku).
Skuteczność:
- wygładzona skóra – 84%* 
- skóra pełna blasku – 97%*
  *% zadowolenia – test konsumencki przeprowadzony na grupie 30 kobiet po 21 dniach stosowania Kremu nawilżająco-energetyzującego SPF15/ galenic.pl




     Wygładzający eliksir Galenic Nectalys przywracający blask, wygładza oraz widocznie poprawia wygląd skóry. Prawdziwie skuteczne i skoncentrowane działanie zapobiega powstawaniu pierwszych zmarszczek oraz utracie blasku. Zawarte kwasy glikolowe stymulują odnowę komórkową i wygładzają pierwsze zmarszczki.
Każdego dnia skóra staje się coraz bardziej promienna.
Czysty nektar z owoców pełnych witamin i minerałów to unikalne połączenie w 100% naturalnych składników czynnych.
Pod wpływem gorącego, śródziemnomorskiego słońca mandarynki, figi i brzoskwinie nasycone są życiodajnymi składnikami, wyjątkowo łatwo przyswajanymi przez skórę. Ich piękny, soczysty kolor odzwierciedla niezwykłe bogactwo witamin i składników odżywczych. Wchodzą one w skład w 100% naturalnego, unikalnego wyciągu – czystego nektaru z owoców – w którym zostały zachowane wszystkie pierwotne właściwości owoców.
Czysty nektar z owoców jest w pełni naturalną substancją czynną otrzymywaną metodą wyciskania z owoców, bez żadnych procesów chemicznych, dzięki czemu zachowuje wszystkie naturalne właściwości. Zawiera wyłącznie cenne substancje stanowiące kwintesencję życiodajnych składników.
W naskórku występuje problem nieprawidłowego odżywienia komórek skóry, dlatego dostarczanie substancji odżywczych (lipidów, węglowodanów, witamin, soli mineralnych) ma zasadnicze znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania komórek naskórka (prawidłowa odnowa komórkowa, procesy metaboliczne, wymiana międzykomórkowa). 
Innowacyjne mikroodżywianie komórkowe Galenic pozwala dostarczać te podstawowe substancje odżywcze bezpośrednio do skóry. Dzięki temu komórki naskórka odbudowują zapas substancji witalnych, niezbędnych do ich ochrony i utrzymania młodości, aby zapewnić skórze młodość, blask i życiową energię.
Można go stosować w formie kuracji odnawiającej (przez minimum 3 tygodnie) lub do codziennej pielęgnacji skóry twarzy.
Produkt nie zawiera parabenów, nie powoduje powstawania zaskórników.
I to tyle od producenta.




Galenic Nectalys Eliksir to produkt wygładzający, przywracający skórze naturalną urodę o wysokiej zawartości substancji odżywczych, mikroelementów, witamin i kwasów owocowych, w postaci świetnie wchłaniającego się, świeżego serum i energetyzującym owocowym zapachu. Działa on na zasadzie "kuracji uderzeniowej", usuwając oznaki zmęczenia, przywracając cerze promienny blask i regenerując skórę.





Zachęcona pozytywnymi opiniami oraz w związku z tym, że firma Galenic stosuje naturalne składniki (np. nektar z owoców, glikol, kwas glikolowy, AHA), zakupiłam wspomniany kosmetyk. 
Nie oczekiwałam w prawdzie super spektakularnych efektów przeciwzmarszczkowych, rozświetlających czy nawilżających, ale skoro producent sugeruje stosować eliksir np. w ramach kuracji odnawiającej, zdecydowałam, że mojej skórze na pewno się to przyda. 





 Moje wrażenia na plus:
- ładne szklane opakowanie z pompką i zabezpieczeniem (zasłania otwór pompki)
- do każdego typu skóry (mam mieszaną)
- przyjemny w stosowaniu
- lekka, półpłynna konsystencja
- wchłania się szybko do matu
- piękny brzoskwiniowo-mandarynkowy zapach i kolor
- zwęża nieco pory
- nie zapycha
- nie uczula
- nie podrażnia
- poprawia subtelnie koloryt skóry
- świetny jako kuracja profilaktyczna
- odczuwalny ogólny komfort.








Moje wrażenia na minus: 
- działanie przeciwzmarszczkowe subtelne (łagodne działaniu kwasu AHA o niezbyt wysokim stężeniu w preparacie)
- cena (ja kupiłam za 99,90 zł)
- wydajność (30 ml wystarczy na 1,5-2 m-ce).
Moim zdaniem produkt jest całkiem dobry i spełnił moje niewygórowane jednak oczekiwania. Nie wyrządził mi krzywdy, a nawet poprawił delikatnie wygląd mojej cery. 
Polecam go osobom z pierwszymi zmarszczkami jako kuracji pomocniczej, zapobiegawczej, osobom, które mają poważniejsze wymagania niż produkt może spełnić, stosowanie tego eliksiru nie zaszkodzi, poprawi subtelnie kondycję cery, ale powstałych duzo wcześniej zmarszczek nie usunie. 

Skład eliksiru: aqua, cyclomethicone peg-8, penthaeryhtyl tetracaprylate-13, acrylates/c-10-30, alkyl akrylate crosspolymer, chlorphenesin, citrus reticulata (tangerine) friut extract(citrus reticulata friut extract), dimethicone crosspolymer, diphenyl, dimethicone, ficus carica(fig) fruit powder(ficus carica friut powder), perfum, geraniol, glycolic acid, hexyl cinnamal, limonene, linalool, phenoxyethanol, polisobutene, polisorbate 20, prunus persica(peach) juice(prunus persica juice) red 40(CI 16035), trethanolamine, yellow 6 (CI 15985)


Znacie Galenic? Macie ulubione eliksiry?


Pozdrawiam owocowo;)


*źródło galenic.pl

18 komentarzy:

  1. ach już myślałam, że to naturalny produkt:P
    A swoją drogą pomyśl co z tymi napojami, w kwietniu będę w Pl, w Bydgoszczy :D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też żałuję za Ciebie, że natury w nim mało ;)
      A o napojach to ja cały czas myślę ;) Jak wpadniesz do Ostródy, to pijemy "kawkę" ;)

      Usuń
    2. kurcze ja bym chętnie, ale mój plan powoli zaczyna się mocno napinać, już wiem, że będę we wrocławiu i poznaniu:D - może gdzieś tam Cię przywieje?

      dziękuję, że za mnie żałujesz:P - to miłe:)
      :*

      Usuń
    3. Bardzo chętnie bym się tam zawiała, ale niestety nie mam jak (praca, dziecko). Jeśli Twój plan się napnie w północną strone, to daj znać :)*

      Usuń
    4. haha chyba już nie da rady i tak mam dość gęsto obstawiony;) Ale może innym razom... Ja oczywista też z młodym lecę;)

      pozdrawiam ciepło
      :)

      Usuń
    5. No to może innym razem :)
      Pozdrowionka :*

      Usuń
  2. Nie znam jeszcze nic z repertuaru Galenic, ale kiedys pamietam kolezanka byla zakochana w tych kosmetykach. Czuje sie strasznie zachecona, ze wzgledu na to subtelne dzialanie, bo mam dosc wrazliwa skore i wiele silnie dzialajacych kosmetykow mi ja podraznia.
    Pozdrawiam i zycze udanego wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosmetyk nadaje się wg mnie dla wrażliwej cery. Jest delikatny, lekki i szybko się wchłania. Buzia po nim jest gładka i sucha (matowa).
      Pozdr ;)

      Usuń
    2. ooo, czuje sie naprawde skuszona :D

      Usuń
    3. no to sobie spraw przyjemność :)
      jeśli chciałabyś kupić w dobrej cenie, to mogę dać namiar :)

      Usuń
  3. No szkoda że ma tak niską wydajność, z reguły kosmetyki w takiej formie wystarczają na długo, cenowo nie powala, ani składem też, zapach z pewnością mi spodobałby się, ale to nie o niego tu chodzi :)
    P.S. Joa, widzę że masz strasznie duże banerki na pasku bocznym, gdy dodajesz taki baner, zawsze zaznacz okienko opcji " Zmniejsz, aby dopasować ", tuż pod wgranym zdjęciem, automatycznie dopasuje rozmiar zdjęcia do Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no szkoda ;/
      A, że banery mam duże to wiem, a to dlatego, że jestem ciemna masa w te klocki ;/ Dzięki za podpowiedź :)*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Lubię tą serię , z resztą jak prawie każdą Galenic , którą miałam okazję używać:) u mnie wydajność była podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten kosmetyk odpowiada. Mam jeszcze kremik z serii Ophycee, ale jeszcze nie zużyłam do końca, więc nie opiniuję :)

      Usuń
  5. Z galenic mam krem aquapulpe, mialam mleczko do twarzy i tonik, a teraz kupilam maseczke nawilzajaca. Lubie te marke.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, ale ja potrzebuję czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń